4/4/17

¿Cuántu falta?














Deseovos que tengaes unes mui afayaíces fiestes de Pascua. Espero les esfruteis un montonáu.

Apúrrovos esta canción pa que vos riaes un montonáu con ella.


Robra: Santiago












¿Cuánto falta?

Güei toi contentu
porque vamos d'escursión
¡Salalala!

Fai un día perfechu
cuarenta graos de calor
¡Salalala!

El coche va atacáu, y nun coyemos más
y cuando vamos arrincar entamo a preguntar

¿Cuánto falta?
¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
Piribiripiripipipipipiripiis

Hai munchu tránsitu
pa salir de la ciudá
¡Salalala!

Vamos tan despaciu
que nun acabamos de llegar
¡Salalala!

Nun tenemos agua fresquino que poder tomar
y la batería de la tablet entama a escosar
y yo diciendo

¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
Piribiripiripipipipipiripiis


Y cuando s'esgoncia l'aire acondicionau
y queda poca gasolina
éntranos fame
pero dexemos nel salón
el cestu cola comida
y yo aneciando

¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
Piribiripiripipipipipiripiis

Pá y mio ma deciden
que se suspende la escursión

El cielu ta prietu
va cayer un bastión

y cuando sona la trona y entama a llover
pincha una rueda y glayamos dende l'arcén
toos xuntos

¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
Piribiripiripipipipipiripiis

¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
¿Cuántu falta?
Tengo gana facer pis
Piribiripiripipipipipiripiis


Gracies a: Petit Pop










Pallabreru:

aneciar: ponese más neciu, qu'insiste y dau a desobedecer.
arrincar: prender el motor.
bastión: bastiar. Llover fuerte en tiempu mui curtiu.
entamar: empecipiar, empezar.
escosar: acabar.
esgonciar: estrozar, estropiar.
fame: gana comer.
glayar: voz al altu la lleva.
grau: midia de la temperatura
perfechu: perfeutu.
prietu: negru.
trona: truena. Seña de tormenta, ruíu, con rellume y truenos; a veces lloviendo
va atacáu: enllenu a más nun poder.



No hay comentarios:

Publicar un comentario