23/10/12

Incidencias na clas de Llingua

Resulta  que tenemos un problema na clas...

Ayeri llunes pela tarde hubo actividaes na nuesa clas de Llingua .

 Esti maestru non sabe qué o cómo faen estes actividaes pela tarde, supónse que son clases.

Pues ... resulta qu'esta mañana, al dir a desplicar la seronda y los sos frutos a un grupo-clas d'escolinos.... atopámonos que aquello que con tanto procuru había aportau Marta y que diba servir d'esplicación al maestru había desapaecío.


Total... les clases de varios cursos frayaes pola "bona intención" dalgunos.

El casu ye que el nuesu material que ta na nuesa clas y que ye'l nuesu trabayu... alguien non sólo non lo respeta, sino que dedícase a estrozalo o desapaecelo.

Al mi entender estes actividaes que se desarrollen  fuera del horariu llectivu... deben respetar la llabor de este edificiu y desta clas. Si non m'enquivoco ye un colexu y una clas, polo que ellí desarrollamos y facemos nel horariu escolar maestros y escolinos  debe caltenese y respetase.

GRACIES por dexar la clas nes mismes condiciones que te la dexen.

GRACIES por usar un material y devolvelu destrozáu.

GRACIES por  respetar el cartelu de "Non tocar" d'una clas que non ye la tuya y colar coles coses que non son tuyes desapaeciéndoles.
GRACIES por facilitar el non poder dar les clases normales del colexu.

GRACIES por estrozar les ilusiones d'unos rapacinos.

TOTAL... el ser educáu non cuesta nada.

Non sé que diríaes si esto vos lo fiziesen a vosotros ¿Non te paez?

Si daquién se siente ofendíu... siéntolo nel alma, pero la llabor de los escolinos y el espaciu onde desarrollen esta actividá educativa (colexu) son lo primero. Les otres actividaes tienen la so importancia pero non tienen que acabar ni trastornar el normal funcionamientu de les clases.

Santiago Cubillas