7/5/14

XIX Xornaes de Llingua y Cultura Asturiana 2014 en Xixón


Los Colexos de la Fastera Oeste de Xixón xunto coles persones que viven nestos barrios; gracies al enfotu y y trabayu de  persones que de mou desinteresáu  puxan pola nuesa Llingua y al empeñu de persones que faen esto posible dende'l Ateneu Obreru de La Calzada de Xixón como Susana y Nacho, faen posible una actividá que bien querría yo se ficiera en tolos barrios de Xixón o en toa Asturies.

Faése un llibrín al casu colos premios de los escolinos finalistes del premiu "María Teresa González" en caúna de les categoríes y edaes que participen. Faénse talleres bien prestosos nesta selmana na que la nuesa Llingua y Cultura brillen ensin empar.

Fixaivos bien que por haber hai conciertos de música (hasta de grupos de rock de neños como vosotros), esposiciones, teatru n'asturianu, cuentacuentos n'asturianu, cine... n'asturianu y ... un montonáu de coses más y toes elles ...de baberu, gratis, pol papu. ¡Ya tas colando pallá!

Si quies saber más de too ello, calca nos enllaces






VIDEOPROYECCIONES CINE N´ASTURIANU

  • El rostru impenetrable.

El rostru impenetrable ye un western de 1961 fechu n'Estaos Xuníos d'América, dirixíu y protagonizáu por Marlon  Brando, al que tamién acompangaba'l conocíu actor Karl Malden. En 1961 tuvo nomáu al Oscar na categoría de Meyor Fotografía (color) y llogró la Concha d'Oru a la meyor película nel Festival de Cine de Donostia. Dobláu al asturianu por Gonzali Producciones. Duración: 141 minutos.

Salón de actos del CMI Atenéu La Calzada. Miércoles 7 de mayo, a las 19.00 horas.


TEATRU  xuvenil y d'adultos

  • LLÁZARO DE TORMES. Carlos Alba, “Cellero”.


            Llázaro de Tormes cuenta les sos “picardíes” col envís de xustificar la so vida faciendo de paso un retratu coñón de la sociedá de la so época, calteniendo el fondu popular y folclóricu de la novela picaresca orixinal y una llingüa guapa y prestosa. Duración: 80 minutos.



Xueves 8 de mayo, a las 19.30 horas. Salón de actos del CMI Atenéu La Calzada.






Nel centro de Xixón la Fundación Municipal de Cultura fae:



No hay comentarios:

Publicar un comentario