26/3/16

"La Polesina"
































"La Polesina"



Yo fui al Carmín de La Pola,
recuerdos traxe d’ellí,
yo quisi a una polesina,
y ella nun me quiso a mi.

Y ella nun me quiso a mi,
y d’otru se namoró,
y agora anda averiguando
la vida que traigo yo.


 Por "Xentiquina" y Nacho Fonseca.










"La Polesina" por Nacho Vegas



   Adiós, villa de la Pola,
recuerdu llevo de ti,
que quise a una Polesina
y ella non me quiso a mí.

  Ella non me quiso a mí,
que d'otru se namoró
y agora s'anda enterando
la vida que traigo yo.

  La vida que traigo yo
ye mui bona de saber,
qu'ando de cárcel en cárcel
por querer a una muyer.

   Por querer a una muyer,
lleváronme prisioneru,
y pa curame'l dolor
m'ataron col so pañuelu.

M'ataron col so pañuelu,
col so pañuelu m'ataron,
que penina y que dolor
el día que me soltaron,

Que penina y que dolor
el día que me soltaron.
Que quise a una polesina
Y ella non me quiso a mí.

Nacho Vegas










No hay comentarios:

Publicar un comentario