29/11/16

El cascoxu coxu



























"El cascoxu coxu"


Yo tengo un cascoxu coxu
que sal los díes que llueve
con un paragües mui grande
que tien llunarinos verdes

Lleva'l llombu la casina
onde duerme pela nueche
y cuando-y toquen los cuernos
enseguidina s'escuende

Présta-y metése nos charcos
y esbarriar ente la ñeve
y ponése na ventana
pa ver si llueve o nun llueve.

Yo tengo un cascoxu coxu
yo tengo un cascoxu coxu.
Lleva'l llombu la casina
lleva'l llombu la casina.
Présta-y metése nos charcos.
Yo tengo un cascoxu coxu

Que sal los díes que llueve
que sal los díes que llueve.
Onde duerme pela nueche
onde duerme pela nueche.
Y esbarriar ente la ñeve.
Yo tengo un cascoxu coxu

Con un paragües mui grande
con un paragües mui grande.
Y cuando-y toquen los cuernos
y cuando-y toquen los cuernos.
Y ponése na ventana.
Yo tengo un cascoxu coxu

Que tien llunarinos verdes
que tien llunarinos verdes. 
Enseguidina s'escuende
enseguidina s'escuende.
Pa ver si llueve o nun llueve.
Yo tengo un cascoxu coxu
Yo tengo un cascoxu coxu

"Mestura"
Marisa López y Luis Suárez





No hay comentarios:

Publicar un comentario