8/2/17

Cumpleaños irlandés.








































Ummmm.... Espero que toos y toes celebreis el vuestru cumpleaños así de bien. Yo ya lo fize...

Qu'esfruteis muncho desti cantar que débese a Petit Pop. ¡Munches Gracies!


Atentos a la lletra pa canciala bien guapamente.




















"Cumpleaños irlandés"




Güei faigo un añu más
sólo quiero correr y blincar
tolos mios amigos van venir celebrar
que soi bona xente,
que me caen los dientes,
que ya soi tan llarga
como una xirafa.


Güei faigo un añu más,
sólo quiero pasalo bien,
y voi celebrar un cumpleaños irlandés.

¡Hey!


Güei faigo un añu más,
sólo quiero reir y cantar,
tolos mios amigos van venir merendar,
una bona tarta,
fanta de naranxa,
sándwiches, chicolate,
y que nun falten pataques.


Güei faigo un añu más,
sólo quiero pasalo bien,
y voi celebrar un cumpleaños irlandés.

¡Hey!

Güei faigo un añu más,
y yá llega'l momentu final,
tolos mios amigos tienen que m'ayudar,
a soplar les veles,
a comer la tarta,
a abrir los daos
y tirar de la piñata.


Güei faigo un añu más,
sólo quiero pasalo bien,
y voi celebrar un cumpleaños irlandés.

¡Hey!




Gracies a Petit Pop 
"Nun tarrezas la ñaturaleza"









No hay comentarios:

Publicar un comentario